2010/08/02

feelings...

Te-am intalnit intamplator,
In scoala, pe coridor...
Cum m-ai privit,
M-am indragostit.
Dar nu stiam ca ceea ce simteam
Mereu ma ranea si sufeream.
Nu mai stiam sa rad,
M-ai facut doar sa plang.
As vrea sa te urasc
Dar spune-mi tu cum sa procedez.
Sa nu te mai privesc??
Atunci vinovata pledez
Pentru ca nu-mi pot lua privirea de la tine.
Dar oare cine e vinovat??
Tu, ca m-ai privit?!
Sau eu ca m-am indragostit?
E inima pentru ca nu m-a ascultat...
Nebuna...
Ea e pentru ca nu s-a uitat si a 2-a oara...
E ea pentru ca nu a ales bunaoara
Ce era mai bun pentru ea.
A ales sa simta ce e mai frumos...
Dar si mai dureros...
Iubirea...dar cu ce pret?
A platit cu suferinta si lacrimi,
Iar tie nici ca-ti pasa.
Incerc sa uit, sa-mi iau revansa
Si sa iubesc numai pe cine merita...
Dar vezi tu...nu dispari din mintea mea.
De ce esti rau si nu-mi lasi inima
Sa bata doar pentru fericire?
De ce mi-ai luato daca nu-ti trebuia?
De ce? O intrebare fara raspuns...
Un cer demult apus...
O ultima lacrima ce a curs...
Un "eu" mult prea distrus...

1 comment:

  1. Anonymous8/02/2010

    Dragostea e oarba,e dureroasa.....e DRAGOSTE.daca nu suferi NU IUBESTI....daca iubesti SUFERI.....dar daca esti iubit asa cum iubesti esti cel mai fericit om de pe pamant.....

    ReplyDelete