2010/10/11

Cuvinte potrivite


Si cand te gandesti ca totul era bine intre noi, ca totul mergea perfect, dar tie nu ti'a placut si in loc sa'ti spui parerea, ai ales sa dai cu sutul la tot, sa distrugi totul, sa arzi momentele frumose.

M'ai intrebat daca tin la tine...ti'am raspuns, dar m'ai luat in ras. Mi'ai batjocorit sentimentele cu vorbele si cu indiferenta ta. Mi'ai distrus increderea in tot ce era mai frumos si mai placut pe acest pamant.

Ce mai este important acum? Nimic...ai lasat in urma amintiri ce dor, dar tie nici ca'ti pasa.

Ti'ai luat sacosa si ai plecat fara sa te uiti in urma macar. Ai luat si putinele ramasite cu tine fara sa intrebi macar daca mai am nevoie de ceva pentru a supravietui si a'mi urma cursul normal al vietii.


Te doare'n cot; poate nici acolo. Esti rece precum un cub de gheata si fara viata.

Get lost! It's better.

No comments:

Post a Comment