2009/11/16

story of...

Azi...in acel moment plin de furori tu ai aparut...aveam atatea sa`ti spun, dar m`ai lasat fara grai. Vroiam...vroiam sa`ti spun ceea ce de mult timp tineam in mine...vroiam sa stii adevarul. Te priveam si mi se oprea respiratia...te priveam si simteam cum ochii mi se afunda intr`un abis colosal. Doream sa`ti soptesc ceea ce demult speram ca as putea...dar...nu am indraznit. M`am multumit cu faptul ca trecand pe langa tine am putut sa`ti soptesc secretul. Poate ca tu nu m`ai auzit...sau poate ca...m`ai auzit dar asteptai ceva. Ceva care sa`ti demonstreze veridicitatea faptei. Si ai asteptat...pana mi`am luat inima in dinti si ti`am spus ceea ce tineam in secret. Atunci m`am deschis in fata ta si ti`am spus pentru prima si ultima oara "te iubesc"...si atunci ai plecat. Ai disparut in nebuloasa.

No comments:

Post a Comment