2009/12/01

Am invatat

Daca am invatat ceva de la viata, a fost sa nu am incredere in nimeni pentru ca toti te vand mai devreme sau mai tarziu; a fost sa nu am niciodata sperante mari, pentru ca rezultatele vor fi mici; niciodata sa nu spun niciodata pentru ca nu stii ce se ascunde in spatele acestui cuvant; sa nu ma incred niciodata in vorbe, ci in fapte.

Am invatat ca independent de tine, de actiunile tale, tot vei suferi, iar daca cel ce te va rani iti este apropiat, atunci durerea va fi mai mare si mai greu de suportat. Am invatat ca pentru a rade ai nevoie de companie, de un prieten caruia sa`i impartasesti bucuria ta. Am invatat ca pentru a fi fericit si pentru a iubi, nu trebuie neaparat sa ai "un suflet pereche"; trebuie doar sa stii pe cine sa iubesti si ce fel de iubire daruiesti. Am invatat ca atunci cand iti este bine, toti sunt cu tine, dar cand balanta se inclina spre rau, toti te abandoneaza. Am invatat ca oricat de multi prieteni sau cunostinte ai avea, niciodata nu o sa te simti in siguranta decat daca o singura persoana iti adreseaza un singur cuvant. Am invatat ca pentru a zbura, e nevoie de doi, dar ca pentru a cadea e nevoie doar de unul singur. Am invatat ca daca cineva te ridica sus, tot acel cineva iti va taia aripile si vei cadea.

Viata m`a invatat multe, dar cel mai important e faptul ca ea nu iarta niciodata si nu da o a doua sansa nimanui. Tot ea m`a invatat ca e dura si realitatea e mult prea cruda, dar ca trebuie sa ma inarmez bine si cu multa rabdare pentru a putea razbi si a putea tine piept obstacolelor.

No comments:

Post a Comment