2010/01/20

grow up!

Am pierdut prea mult timp...si tu ai pierdut si stii asta. Continui sa visezi desi am fost destul de explicita si clara in afirmatiile pe care ti le`am dat. Dar tu te incapatanezi sa`ti faci rau cu mana ta, sa`ti ingreunezi situatia...e problema ta atata timp cat nu ma afecteaza pe mine...in cel mai rau caz te afecteaza pe tine dar daca esti asa de tampit incat sa nu vezi, asta e...c'est la vie!

Te superi din orice in ultima vreme...esti cam irascibil...si nu erai asa...erai o persoana plina de viata si centrul grupului, dar te`ai schimbat. Imi ingreunezi situatia pentru ca nu intelegi ca nu schimb prietenia pe altceva ce va fi un esec total. Imi pare rau de situatia creata dar nu esti suficient de matur incat sa intelegi ce vreau.


Grow up!


the sun will shine on your street too!

No comments:

Post a Comment