2009/07/18

repros unui prost


Nu ma retine nimic sa dau frau liber criticilor mele la adresa ta. Esti prost. De ce? Din o mie si unu de motive. Pentru ca, prin eliminarea celei de a II-a variante "sau te faci", ramane doar prima varianta: "esti prost". De ce am eliminat a II-a varianta? Pentru ca esti asa de prost incat nici nu stii sa te prefaci cum trebuie. Pentru ca "frumusetea" ta este limitata doar de prostie si de cei la fel ca tine.

Te supraestimezi, vomiti egoism si respiri aroganta...emani impresii indiscrete din toate extremitatile corpului tau si provoci repulsie prin atitudinea`ti jignitoare. Ai ucis bunul tau gust, cel mai cumplit pacat. Nu auzi? Iti tipa caracterul de durere...iar indiferenta ta ma lasa rece. Esti un secret nud, murdar, fara scrupule si ai tendinta sa copii din lipsa de originalitate, ca un xerox cu tus ieftin si de proasta calitate. Esti tipicar si te fofilezi in umbra influentei negative ca un clovn ce apare in cosmarurile unui copil.

Dute`n viata, bah!!!


P.S.: acu sa nu considerati ca "copii din lipsa de originalitate"; am "plagiat" [sau mai bine zis copiat, ca nu l`am dat drept al meu ] fragmentu` doar fiind ca m`am indragostit pur si simplu de acest text si nu in ultimul rand, pentru ca o dedic tuturor celor ce ma urasc :) [ boys & girls ] si care nu au o viata L-) . So...buy one, loser ;;) and let me to live mine.

1 comment:

  1. Anonymous9/02/2009

    am cunoscut si eu persoane de acest tip...mai curand "prosti" care isi dau aere de vedete.Pffff dute'n viata, vorba ta ;))

    ReplyDelete