2009/07/13

you


simti? eu da...auzi? eu pot...simt aerul cum ma mangaie usor, simt briza ce ma invaluie...aud susurul apei...zumzetul albinelor...trilurile pasarilor...I can feel everything...I can touch the sky...pot sa ajung la tine...nu crezi??? ma pot infiltra in gandurile tale...in visele tale...ma simti? ma auzi? trezeste`te!!! nu crezi ca ai ajuns prea departe? acum ia`o de la inceput...ma vezi? sunt o naluca, nu ma cauta prea insistent pentru ca am sa ma pierd...crezi in mine? nu crede ca te voi rani...ma visezi? lasa visele sa fie vise...nu le transforma in realitate...imi poti descoperi parfumul? nu`l adulmeca...ai sa regreti mai tarziu...cu ce ma compari? o printesa din basme? lumea e prea cruda pentru astfel de lucruri...o floare? rezista prea putin datorita poluarii...o frunza ce cade lin? caderea doare prea tare deci..nu. soarele? nu te apropria prea tare pentru ca te voi arde...luna? hmmm...am mai multe fete...luceafarul? nu voi renunta la nemurire pentru o ora de iubire...s`au evaporat posibilitatile? sa`ti dau un indiciu??? imagineaza`ti un camp...multe flori...frunze ce cad usor...parfumul florilor te invaluie...in mijloc o patura...pe ea sta o printesa pe care soarele o are in grija, dar in curand noaptea vine si luceafarul o fura...in urma ei ramane doar praf...o lume in care sa visezi nu costa nimic...sa visezi prea mult, asta e durerea...

No comments:

Post a Comment