2009/07/07

timpul


timpul...timpul este ceea ce nu mai poti recupera oricate eforturi faci pentru a`l readuce inapoi. Hmmm...odata cu trecerea lui parca ai din ce in ce mai multe regrete...regreti ceea ce ai facut sau nu candva, regreti ca nu ai spus la momentul potrivit ceea ce simteai, regreti ca ai spus ceea ce simteai si te`ai dezvaluit in fata cuiva care mai tarziu si`a batut joc de tine, regreti ca ai aparut in lumea asta atunci cand inca nu era momentul, cand trebuia sa mai astepti pentru a veni pe pamant, regreti ca suferi prea mult si ca mereu ai suferit, regreti ca plangi din fleacuri, plangi cand nu trebuie, plangi atunci cand ai dreptate dar ceialti te afunda si te fac sa crezi ca ei au dreptate, regreti ca ai prea multe regrete...Eu...regret...multe...dar cel mai mult regret ca am iubit pe cineva care nu merita osteneala, ca am iubit un mincinos, un cinic...regret ca mi`am facut atatea iluzii desarte, atatea sperante spulberate, atatea ganduri irosite, atatea lacrimi oferite...M`am destainuit cui nu trebuia...am crezut in cineva de neincredere, dar asta este...gresim, mergem mai departe...cadem, ne ridicam, ne stergem de praf si mergem inainte, privim cat de sus putem, fara sa ne intunece nimeni calea, iar daca ne lasam doborati luptam sa iesim la suprafata, insa cea mai mare greseala este ca nu invatam din greseli...greselile noastre...greselile celorlalti...greselile stramosilor...

1 comment:

  1. Anonymous2/21/2010

    fix la tzinta;timpul nu il poti readuce niciodata.

    ReplyDelete