2009/09/01

copil...


copil...am fost copil

dar m`au invatat ca realitate doare,

ca lumea e cruda si fara suflet...

ca sa fii copil e o joaca

si ca te vei trezi curand la viata...

viata pe care trebuie s`o traiesti

indiferent de ce obstacole vei avea

de infruntat.

vroiam...vroiam sa mai fiu copil,

sa mai pot visa,

sa mai cred in mos craciun...

vreau ca parintii sa`mi mai faca toate capriciile,

sa ma rasfete nu sa`mi zica "esti mare, stii ce ai de facut".

as vrea sa`mi dea un sfat

si un alint din cand in cand.

visez, dar realitatea doare.

doare si indiferenta ta.

chiar crezi ca plang in urma ta?

ha...gresesti. reflecteaza asupra situatiei...

care e mai tare?

tu...care stai cu una care se gandeste la altul?

sau eu...care ma gandesc la ziua de maine

stiind ce ma asteapta si nu`mi fac griji

pentru ca sunt cu cineva pentru care sunt un zero taiat?

un banal obiect manipulat dupa bunul plac?

traiesc...dupa cum vreau...

visez...ce vreau si cand vreau...

fac doar ceea ce vreau si`mi propun...

doare...da doare ca nu esti cu mine

insa sunt fericita ca nu depind de tine,

de prostia ta,

de ipocrizia cu care`mi arunci in fata

faptul ca sunt cum sunt...

da sunt si ce?

te doare ca sunt mai buna decat tine?

te ranesc in orgoliul propriu?

hmmm...vezi`ti de viata ta si nu mai carcoti atat

ca pana la urma,

nu rezolvi, ci complici mai mult.

nu mai sunt papusa aia...marioneta aia

pe care obisnuiai sa o tratezi dupa bunul plac...

pe care o santajai mereu emotional.

NU...si...iti multumesc.

da, iti multumesc pentru tot

deoarece mi`ai demonstrat ca pot si fara tine.

ca sunt capabila de mult mai mult
decat atunci cand te am alaturi

si ca reusesc daca imi propun.

un sfat pentru tine: cumpara`ti ceva valoros,

cum ar fi...o viata?

o parere proprie?

un creier care sa gandeasca in locul tau

atunci cand tu gandesti cu alt cap???

sau mai bine... un alt "tu"...

unul mai inteligent si nu retardat.

uuuppppssss...mi`a scapat.

2 comments:

  1. Anonymous9/02/2009

    interesant.Cat de curand am trait si eu o experienta de acest gen ;))

    ReplyDelete
  2. Anonymous9/11/2009

    poeta lu mama poeta;;)
    mi dool de tn tuuuuuu;;)
    :*

    ReplyDelete