2009/09/10

friends 4ever

prietenii...ei sunt cei care`ti sunt alaturi in majoritatea timpului. E sunt cei care, fara sa stiu, din greseala, te ranesc, dar tot ei sunt cei care te fac sa zambesti atunci cand lumea ti se pare prabusita. Chiar daca te raneste tu esti nevoit sa`l ierti pentru ca fiecare greseste, dar atunci cand greseste mereu, nu`ti este prieten adevarat.

Am cunoscut prietenia...cea adevarata. Sper sa ramana in continuare o adevarata prietenie. Pentru ca ea

este cea care`mi intinde umarul atunci cand am nevoie sa plang si tot ea este cea care`mi sterge lacrima si ma incurajeaza atunci cand totul pare imposibil.
Ne certam si noi, dar cine nu se cearta??? Exista vreo relatie fara certuri si discutii? Daca da, inseamna ca nu e o relatie adevarata ci una de interes.

In ceea ce ne priveste pe noi...suntem ca apa si uleiul, ca sarea si zaharul...mereu diferite, dar mereu in completarea celeilalte. Mereu acolo pentru un sfat, o vorba de alin, sustinere si sprijin, dar si...distractie. Doua prietene...mereu impreuna...printre vise...iluzii...sperante...doua prietene mereu impreuna...doua forte care si atunci cand se resping, se tin de mana. Mereu impreuna.

Ti`besck, uratooo.

3 comments:

  1. Anonymous9/11/2009

    uratooo;;)
    si eu te besc>:D<
    stiu k ne contrazicem intotdeauna dar tin la tn mult;;)
    treb sa ma cununi:)))
    eu botez=)))
    vezi sa te faci contabila k sa am nasa bogata:-"
    :)))

    ReplyDelete
  2. :)) am sa te cunun dak`mi vii rpd cu un fin ;;)

    am sa ma fac contabila [cred, adik sper] da nu`ti dau nici`un ban tie =))

    ReplyDelete
  3. Anonymous2/05/2010

    urato:*..numi dai niciun ban hmm?>:P
    ei lasa:))
    mi dol de tn>:D<
    vb serios:D
    :*

    ReplyDelete