2009/10/08

poate...

Iubirea...multi vorbesc despre ea de parca ar cunoaste`o cu adevarat, de parca ar sti`o de o viata`ntreaga. Toti "o simt" insa nimeni nu stie ce este ea cu adevarat; da, este un sentiment, dar ce este mai exact? De unde stim ca este iubire si nu e doar...pasiune?! obsesie?! sau doar o prietenie mai profunda?! Nu ma iau dupa fluturii in stomac pentru ca pe acestia ii am si cand stiu ca ma asteapta ceva maret, ceva de care depinde viitorul meu. Si totusi, cum diferentiezi iubirea de celelalte sentimente? Nu se zice ca doar o data`n viata iubesti cu adevarat? Atunci de ce oamenii spun adesea: "Nu te mai iubesc, m`am indragostit de altcineva." Oare nu a fost dragoste adevarata, sau o spunem doar asa, sa parem ca suntem in tema cu iubirea?! Spunea odata un om intelept: "atunci cand iubesti, simti nevoia sa`i dai persoanei iubite totul si hotarasti sa i te dai pe tine insuti." Sa fie oare adevarat sau sa fie doar niste cuvinte imprimate pe o coala de hartie, ceva fara fundament, lasat ca amintire de la cei de dinaintea noastra? Si totusi, cum poti "sa i te dai pe tine insuti"?

Am multe intrebari de pus si putine raspunsuri de primit. Dar poate ca sunt inca prea tanara sa stiu, prea "copila", "necoapta" si poate ca viata ma va invata intr`un final ce este iubirea. Sau poate ca nu...poate va trebui sa`mi bat capul inventand teorii, definitii despre iubire. Poate ca cel mai bine este sa nu ma complic cu asa ceva inca de pe acum; sau poate...

No comments:

Post a Comment