2009/10/01

love story


iti amintesti...
de zilele pe care le petreceam impreuna...
de soarele ce ne trezea in fiecare dimineata...
de ploaia care ne facea sa crestem...
de stele, martorele iubirii noastre?
eu da...imi amintesc
si traiesc de parca acum se intampla.
mai stii cand mi`ai vazut tristetea in ochi,
ai venit incet si m`ai luat de mana?
atunci...atunci a inceput totul.
a trecut mult timp dar simt ca si cum a fost ieri,
ca si cum as fi dat timpul inapoi
si m`as fi indragostit din nou,
de data aceasta cu mult mai multa pasiune...
imi apari mereu in gand...chipul tau...
chipul tau este cel pe care il vad la orice pas,
in orice persoana care trece pe langa mine,
este cel care`mi apare noaptea in vis...
oo dulce vis, nu te`as mai lasa sa pleci.
tu`mi esti alinarea in momentele de depresie,
tu esti cel ce rade cu mine,
tu esti cel ce ma sprijina,
tu`mi esti bucuria cand totul e suferinta,
tu esti mana ce ma trage din abisul in care am cazut.
tu esti tu si de aceea te iubesc.
pentru ca nu esti cum vor ceilalti,
cand vor si in ce maniera vor.
pentru ca tu esti cel ce ma face sa rad cand mi se prabuseste lumea
si pentru asta tin sa`ti multumesc
ca existi si ca esti acolo pentru mine,
indiferent de situatie.

2 comments:

  1. Anonymous10/27/2009

    Superba imagine,o compozitie de milioane,felicitari.

    ReplyDelete